Menu Zavřít

George od České spořitelny v Česku používá už více než milion lidí. Banka za to některé z nich odmění Netflixem

5. 2. 2021
Autor: Martin Pinkas
  • Zhruba desetina obyvatel České republiky – tolik lidí aktuálně alespoň jednou měsíčně používá aplikaci mobilního bankovnictví George od České spořitelny

  • Za loňský rok uskutečnili klienti České spořitelny pomocí George více než 35,6 milionů plateb v objemu zhruba 195 miliard korun

  • Během následujících tří týdnů vybere banka 60 šťastlivců, mezi něž rozdá předplatné oblíbené streamovací služby Netflix Premium na 695 dní


O aplikaci George mohla veřejnost poprvé slyšet zkraje roku 2017. Právě tehdy se Česká spořitelna rozhodla, že je nejvyšší čas zmodernizovat její mobilní internetové bankovnictví, které tou dobou již přes 15 let zastávala služba Servis24. Do ostrého provozu George nasadila po vytrvalém testování v polovině roku 2018.

Uživatelé zvyklí na předchozí službu Servis24 zpočátku vyjadřovali nespokojenost, protože uživatelské rozhraní se zásadně změnilo a v Georgi také nebyly od počátku k dispozici všechny funkce, ale to se postupně mění a funkce přibývají i zcela nové. George umí například zdarma založit účet online, vytvořit virtuální kartu, spravovat osobní finance, automaticky třídit platby a skrze takzvané otevřené bankovnictví je uživateli dokonce schopen zobrazit informace týkající se jeho účtů vedených u jiných bank.

Generální ředitel České spořitelny se tento týden na Twitteru pochlubil dosažením symbolické mety jednoho milionu uživatelů mobilního George:

https://twitter.com/TSalomon_Sporka/status/1357023281791008770?s=20

Za celý loňský rok uskutečnili klienti České spořitelny skrze zmíněnou mobilní aplikaci více než 35,6 milionů transakcí v objemu přibližně 195 miliard korun. Během prosince evidoval George na 36 milionů přihlášení, což znamená, že v průměru jej každý jeho uživatel použil alespoň jednou za den.

MM25_AI

U příležitosti překonání hranice jednoho milionu uživatelů vyhlásila největší tuzemská banka soutěž. V průběhu příštích tří týdnů rozdá mezi 60 vysolovaných výherců předplatné oblíbené internetové služby Netflix Premium, které si budou moci vychutnávat celých 695 dní. Hodnota každého jednotlivého poukazu činí osm tisíc korun a šťastlivci budou vybráni ve třech samostatných kolech po dvaceti. Uživatelé George však nejsou do soutěže přihlašováni automaticky, musí tak učinit v sekci „Obchod“, kde najdou zřetelný banner „Milionová soutěž s Georgem“. Po klepnutí na něj už stačí jen potvrdit tlačítkem zájem o zařazení do slosování.

  • Našli jste v článku chybu?