Menu Zavřít

GfK Czech

9. 5. 2011
Autor: Euro.cz

Ředitel pro obchod a marketing

Jiří Svoboda

MM25_AI

Novým ředitelem pro obchod a marketing v GfK Czech se stal Jiří Svoboda. V pozici nahradil Jaroslava Jíru, který přijal pracovní nabídku od České pojišťovny. V GfK bude mít Svoboda na starost marketing a bude odpovědný za obchod v segmentech Finance, Automotive, Telco, Utilities a Social. Obchodní ředitelkou pro segmenty Consumer, HealthCare a Media nadále zůstává Hana Říhová.
Hlavním úkolem Jiřího Svobody bude rozvoj obchodních příležitostí a stabilizace obchodních a marketingových aktivit. Tím navazuje na tříletý proces transformace GfK Czech, ukončený ke konci loňského roku, jehož hlavním smyslem byla modernizace výzkumu a zavedení přísných kvalitativních standardů, jež dalece přesahují běžnou tuzemskou praxi.
Svoboda má bohaté zkušenosti z výzkumu trhu, působí v něm už od roku 1993. V uplynulém roce pracoval jako nezávislý konzultant a manažer, předtím byl ředitelem Pražské správy sociálního zabezpečení. Jiří Svoboda má titul MBA z Escuela Superior de Marketing y Administracion v Barceloně, v Česku vystudoval VŠE. Hovoří anglicky.

  • Našli jste v článku chybu?