Menu Zavřít

Giorgio Armani

6. 4. 2005
Autor: Euro.cz

Jednoduchost je největší přepych

“Nepotřebuji jejich peníze. A hlavně nepotřebuji nikoho, kdo přemýšlí jinak než já. To je má volba. Pro mne přepych nejsou peníze, ale absolutní nezávislost!“ Takto reagoval Giorgio Armani na otázky, proč nevyužil nabídky několika miliard eur, které by získal za prodej své značky. Pokud si někdo láme hlavu nad jeho fenomenálním úspěchem, ten je zakletý právě v uvedené odpovědi. Armani tvrdí, že nejtěžší je zůstat svůj a nezačít hrát hry, které pokrytecký svět požaduje. On je nehrál ani v životě - nikdy se netajil svou láskou k mužům - a už vůbec ne v módě. Armani styl - to jsou až extrémně jednoduché linie, které korespondují s jeho filozofií: v módě i ve vůních nemohou být nikdy na prvním místě šaty nebo parfémy, a až na druhém tvář. Ne, první je vždycky člověk a věci podtrhují jen jeho osobnost. Ačkoliv jeho největší síla spočívá v módě, se stejnou vervou a originalitou se vrhl do vyprofilování pánských parfémů. Jak je jeho zvykem, sází na nenápadnou nevtíravost a zároveň smyslnost. Jeho nejnovější pánský parfém Armani black code je prezentován jako první orientální vůně pro muže této značky. Autor se přitom neinspiroval exotickými kraji, ale iluzorním, frivolním, pomíjivým a zároveň tvrdě pragmatickým světem Hollywodu. Armani, který řadu hollywodských osobností oblékl a tento svět důvěrně zná, totiž pochopil, že přesně vystihuje vlastnosti, které současné ženy od mužů očekávají. Romantičnost i tvrdou praktičnost, neuchopitelnost i dravost. Intriku i spolehlivost - jedním slovem napětí. Ostatně i design válcového flakónu z půlnočně modrého lakovaného skla nápadně připomíná klopu Armaniho smokingu, který měl na sobě například Denzel Washington při předávání Oscarů. Armani black code upoutá v prvním momentě okouzlujícím citrusovým odérem, rafinovaně spojeným s vůní anýzu. Jeho nadčasové kouzlo spočívá v nové kombinaci dvou základních složek s tóny tabáku, jemné kůže a vzácného dřeva.
Armani black code, symbol poslední elegance a magnetické přitažlivosti doplňuje do čtveřice všeho dobrého rodinu pánských vůní: Acqua di Gio, Eau pour homme a Armani mania.
Nejbližší butik Armani najdou Češi ve Vídni. Síť Marionnaud nabízí v měsíci květnu od 9. do 22. ideální propojení Armaniho stylu - za nákup více než 50 ml jakékoli pánské vůně Giorgio Armani obdrží zákazník originál Armani tričko v barvě, kterou si vybere. Dostupná je béžová, šedá, tmavě modrá a khaki.

  • Našli jste v článku chybu?