Menu Zavřít

Goldbach Czech Republic vstupuje na český trh

6. 10. 2011
Autor: profit

Goldbach Group, jeden z významných subjektů evropského mediálního trhu, rozšiřuje aktivity na český trh a zakládá společnost Goldbach Czech Republic.

Foto: Profimedia.cz

Goldbach Czech Republic je základem další expanze Goldbach Group v České republice, zaměřené hlavně na elektronickou komunikaci. Společnost působí v řadě evropských zemí a nabízí kontinuální integraci online a offline médií. V České republice doposud Goldbach Group působila prostřednictvím vlastněného mediálního zastupitelství ARBOinteractive.

Jednatelem společnosti Goldbach Czech Republic je Jan Václav Čep, ten k rozšíření aktivit do České republiky říká: „Rozšíření aktivit Goldbach Group zpřístupní českým firmám možnosti evropské reklamy na špičkové technické úrovni. Naším cílem je stát se jedničkou v této oblasti i na českém trhu.

MM25_AI

Goldbach Czech Republic se stává zastřešující značkou pro další expanzi a rozšíření služeb, nad rámec stávajících aktivit v internetové reklamě. Cílem je integrace obchodních aktivit v oblasti televizní, mobilní, outdoorové i rádiové reklamy pod jednu střechu. 

Klientům v České republice Goldbach Czech Republic nabídne možnosti marketingové a reklamní služby Goldbach Audience, specializující se na internetovou reklamu. Goldbach Audience umožňuje cílenou výkonnostní inzerci s využitím specializovaných databází a prozatím je nabízena ve Švýcarsku, Německu, Rakousku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku a Rumunsku.

  • Našli jste v článku chybu?