Menu Zavřít

Google ve stopách Facebooku. Zakáže reklamu na kryptoměny

14. 3. 2018
Autor: Profimedia.cz

Americká internetová společnost Google zakáže na svých webových stránkách reklamu na kryptoměny a další neregulované či spekulativní finanční produkty.

„Zvyšování kvality reklamy na internetu zůstane naší nejvyšší prioritou,“ uvedla společnost v rámci aktualizace svých pravidel pro reklamu. Upozornila, že v loňském roce odstranila 3,2 miliardy reklam, které porušovaly její pravidla. To představuje téměř dvojnásobek ve srovnání s rokem 2016, píše agentura Reuters.

„Je to více než stovka špatných reklam za sekundu. Znamená to, že jsme schopni zablokovat většinu špatných reklam dříve, než ovlivní lidi,“ tvrdí manažer Googlu Scott Spencer, jenž má na starosti reklamu. Firma podle něj zablokovala například 79 milionů reklam, které se snažily přilákat uživatele na stránky se škodlivým softwarem.


Přečtěte si: S youtuberem proti kryptoměnám. Polská centrální banka vede skrytou antikampaň

 Hlavní vchod do centrály Polské centrální banky


Zákaz reklamy na kryptoměny, jako je například bitcoin, vstoupí v platnost v červnu. Bude se týkat rovněž reklamy na související aktivity, například na burzy pro obchodování s kryptoměnami, napsala agentura DPA.

CIF24

Zákaz reklamy na finanční produkty a služby související s kryptoměnami již v lednu ohlásila také internetová společnost Facebook.

Přečtěte si další články z rubriky Kryptoměny:

Bez regulace i transparentnosti. Evropské dohledové instituce varovaly před virtuálními měnami

Hodnota bitcoinu vzroste až 40násobně, myslí si jeden z největších investorů

Nová zábava na kolejích: studenti těží kryptoměny za peníze univerzit

Konec hry? Čína chce zastavit těžbu bitcoinů na svém území

Investice do kryptoměn: rizika přetrvávají

Zapomeňte na bitcoin. V kurzu je kryptoměna drogových dealerů


  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).