Internet
PRAHA (buš) - Kdo minulý týden zadal ve vyhledávači Google slovo czech, zaznamenal změny v „hitparádě“. Třetí v pořadí vyhledaných odkazů se objevila stránka agentury CzechTourism pod názvem Czech Republic - the Official Travel Site of Czech Tourism. „Z marketingových průzkumů chování uživatelů internetu vyplývá, že po zadání klíčového slova ve vyhledavači, si uživatel pročte maximálně první tři stránky s odkazy,“ uvádí Július Hájek, manažer správy webu agentury CzechTourism. Kouzlem, které katapultovalo stránky agentury na třetí místo, byla optimalizace agenturních webových stránek metodou SEO (Search Engine Optimalisation). Prezentace České republiky v 19 světových jazycích by měla především nabídnout obsáhlejší a hodnověrnější informace pro potenciální návštěvníky země než stránky některých komerčních subjektů ovlivňované partikulárními zájmy. Jako první nabízí seznam odkazů oficiální stránky českého ministerstva zahraniční, druhou příčku zaujímají ČSA. CzechTourism je v seznamu následován informacemi o Česku z produkce CIA.