Glosy Tak se nám ten svět pěkně globalizuje a malé české firmičky míří do světa. Většina technologicky nenáročných výrobků se již v Evropě nevyrábí a trhy zemí třetího světa se díky zvyšující se poptávce stávají také velice atraktivním odbytištěm. Jenže ouha. Kvalitní výrobky a nízké ceny někde nestačí.
**Glosy
Tak se nám ten svět pěkně globalizuje a malé české firmičky míří do světa. Většina technologicky nenáročných výrobků se již v Evropě nevyrábí a trhy zemí třetího světa se díky zvyšující se poptávce stávají také velice atraktivním odbytištěm. Jenže ouha. Kvalitní výrobky a nízké ceny někde nestačí. Leckdy nejsou ani tím nejdůležitějším. V Číně není ani tolik důležité, co nabízíte, jako to, jak si padnete se svým partnerem do oka. V arabských zemích zase pozor na Alláha, ten totiž kontroluje všechno dění a může také zapříčinit, že váš partner neplní psané dohody. Mnoho se dá také zkazit nevhodným dárkem. Francouze vínem moc nepotěšíte, protože zaručeně nejlepší je to francouzské. Při obchodních jednáních se prostě připravte na cokoli. Mimo jiné i na to, že Japonec když kývá a říká „hai“, což česky znamená ano, nesouhlasí, ale pouze dává najevo, že vás vnímá.