Neziskový sektor
Ocenění za nejlepší veřejně prospěšnou reklamní kampaň „Žihadlo 2007“ získaly v kategorii televizní spot Greenpeace, v kategorii rádiový spot Amnesty International ČR a v kategoriích tištěná reklama a internetový projekt obecně prospěšná společnost Partners Czech. Žihadlo vyhlásily letos poprvé Informační centrum neziskových organizací (ICN) a internetový portál www.neziskovky.cz jako vůbec první samostatnou soutěž sociální reklamy.
„Veřejně prospěšné reklamy spolu dosud soutěžily pouze v rámci zavedených soutěží a ocenění navíc získávaly vždy jen reklamní agentury, které kampaně zpracovávaly,“ vysvětlil Marek Šedivý, ředitel ICN. „Prostřednictvím Žihadla chceme ocenit především neziskové organizace, které kampaně zadávají, sehnaly potřebné finanční zdroje a věnovaly čas a nemalé úsilí úspěšnému průběhu kampaně.“
Do soutěže se přihlásilo celkem 27 neziskových organizací se zhruba 40 kampaněmi.