Letošní dovolená bude pro mnohé Čechy nejchudší za posledních patnáct let. I proto hledají cesty, jak ze svých letních zážitků získat maximum.
Autor: sxc.hu
„Česká povaha považuje dovolenou nejen za nástroj relaxace, ale připisuje jí také funkci reprezentativní. Proto stále více Čechů řeší dilema, jak obtát se svými fotkami od Máchova jezera před Chorvatskem nebo Španělskem svých přátel,“ zmiňuje marketingový odborník Petr Kučera. „Jednou z možností, jak zvýšit efekt ze své dovolené, je svěřit tvorbu její prezentace odborníkům.“ Poptávky Čechů si totiž všimly i firmy a nabízí tak celou řadu služeb - od tvorby klipu z fotografií, přes sestřih dovolenkového videa po tvrobu fotoknihy.
„Letošní rok evidujeme zvýšený zájem o fotoknihy a digitalizaci videa,“ uvádí Jan Sequens, jednatel společnosti Avantica, nabízející službu Digitální vzpomínky.
Více na MarketingJournal.cz.