Josef Říkovský • vedoucí Customer Experience Do českého Home Creditu přichází z virtuálního obchodu s módou Zoot Josef Říkovský. Jako vedoucí oddělení Customer Experience bude zodpovědný za péči o zákazníky a zavádění inovativních přístupů. Na počátku působení v Home Creditu bude hlavním úkolem Josefa Říkovského audit stávajícího stavu zákaznické péče a zkušenosti. Následně začne pracovat na zlepšení klíčových oblastí a převezme vedení oddělení Customer Experience, které zůstává součástí sekce Komunikace a Custex. Říkovský by měl také podporovat a rozvíjet interní komunikační aktivity, stát se ambasadorem zákaznické péče a klientů a zapojovat jednotlivé části firmy do procesu budování pro-zákaznické kultury. Josef Říkovský studoval na Cyrilometodějské teologické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Během studií poznal také práci projektového manažera. Věnoval se projektům pro zahraniční studenty v České republice a české studenty toužící vycestovat do zahraničí. Studijní stáž programu Erasmus strávil na Maltě. Část profesní kariéry prožil v Římě ve službě rytířského řádu. Po návratu do České republiky pracoval pro rytířský řád Křižovníků s červenou hvězdou u paty Karlova mostu. Poslední tři a půl roku byl součástí užšího týmu Customer Care startupu s módou Zoot. Podařilo se mu dát péči o klienty neotřelý styl postavený na přátelství, překvapujících okamžicích a rozdávání radosti. Volný čas tráví v přírodě, rád cestuje a sleduje umění.