Auto - reprezentaceEleganci a automobilovou grácii není nutné hledat jen u značek, které slouží jako limuzíny při navážení celebrit pro oscarový galavečer. I u japonských automobilů je k vidění úspěšný pokus o pohodlí a funkční okázalost obchodníků. Honda Accord ve své variantě Saloon to umí také.
Auto - reprezentace
Eleganci a automobilovou grácii není nutné hledat jen u značek, které slouží jako limuzíny při navážení celebrit pro oscarový galavečer.
I u japonských automobilů je k vidění úspěšný pokus o pohodlí a funkční okázalost obchodníků. Honda Accord ve své variantě Saloon to umí také. Japonci jsou známí svou oddaností k technické stránce, takže hned z úvodu přejdou na datové detaily dvou agregátů, které pro Saloon mají. Oba dva motory jsou celohliníkové a zvlášť v kolonkách s točivým momentem jsou až neuvěřitelně vpředu. Zatímco pětirychlostní dvoulitr s výkonem 114 kW udává točivý moment 190 Nm, silnější motor 2.4 140 kW nabízí k akceleraci dokonce 223 Nm se šestistupňovým manuálním řazením. Z čísel vyplývá: oba stroje jsou silné a velmi agilní při zrychlování. Ihned za technikou je východoasijskými konstruktéry sledováno elektronické vybavení. Vedle všech stabilizačních systémů a programů sledujících režim chodu je třeba zaznamenat satelitní navigační systém komponovaný s DVD s několikanásobně větší paměťovou kapacitou a s výstupem na display „touchscreen“! Řidič už nemusí za jízdy zároveň sledovat silnici před sebou, obrazovku computeru, vnímat hlasité pokyny a k tomu ještě šátrat po ovladačích!