Když se loni zakládala tradice společenského setkání představitelů finančníků a podnikatelů nad skleničkou a na parketu, bylo vše tak trochu rozechvělé jako vždy, když je něco poprvé. 2. Reprezentační Europles, který byl 22. února, už nenechal nikoho na pochybách, že reality a informace jsou komodity, jejichž vliv vzrůstá. Ten, kdo v byznysu ví, kde být v pravou chvíli, byl tento sobotní večer v pražském hotelu Ambassador. Obsazení aktéry, kteří akci zajišťují, se neměnilo. A tak se na pódiu sešli Luděk Sekyra, generální ředitel Sekyra Group, István Lékó, šéfredaktor týdeníku EURO, a aby bylo zvyklostem učiněno za dost, provázela plesem opět Lucie Borhyová, moderátorka večerních zpráv televize Nova. Obě pořadatelské firmy jsou mladé a plné chuti do překvapení, jedno letos svým příznivcům představily – týdeník EURO má potomka. Stala se jím pravidelná měsíční lifestylová příloha E8. Její křest proběhl právě v rámci Europlesu a jeho kmotry byl Luděk Sekyra a Jiří Šimáně, šéf Unimexgroup. Hotel v dolní části Václavského náměstí praskal ve švech a více než šest set hostů se rozcházelo se slibem, že příští rok se tady opět „srazí“.