Pražské hotely dnes odstartovaly společnou reklamní kampaň v zahraničí za více než čtyři miliony korun. Cílem je zastavit odliv klientů v souvislosti s globální krizí.
Autor: Luděk Vycpálek
Čtyři desítky zařízení zahájily inzerci na velkých zahraničních rezervačních portálech Expedia.com a Hotels.com. Kampaň podle mluvčího agentury CzechTourism Filipa Remence potrvá čtyři měsíce. Jejím cílem je představit Prahu jako ideální místo pro dovolenou a přilákat tak zpět zahraniční turisty především z USA, Kanady, Británie, Německa, Francie, Itálie, Španělska a Skandinávie. K úspěchu reklamní akce má přispět slogan „Praha uchvátí vaše smysly“. Kampaň podpořilo i pražské letiště a Asociace hotelů a restaurací.
Hotely v české metropoli letos v prvním čtvrtletí vykázaly o 15 procent méně hostů než ve srovnatelném období loni. Počet zahraničních hostů dokonce klesl o 19 procent. Obsazená je pouze polovina lůžek.