Menu Zavřít

Hrozba pro Nike a Adidas? Sportovní značku chystá Amazon

6. 1. 2017
Autor: Profimedia.cz

Podle mediálních spekulací by Amazon mohl uvažovat o vstupu na trh sportovního oblečení. Signalizuje to několik pracovních pozic, které se retailový online gigant pokoušel obsadit před Vánoci.

Amazon na svých internetových stránkách inzeroval, že hledá brand manažery za účelem „vybudování nové originální značky sportovního oblečené s unikátním a inovativním DNA“.

Ideálním kandidátem by podle nabídky měl být někdo, kdo sdílí „vášeň pro sport, atletiku a další formy aktivního trávení volného času“. Zároveň by měl disponovat „zkušenostmi s analýzou aktuálních sportovních trendů, nákupních vzorců a spotřebitelského chování“.

Na čem Amazon vydělává nejvíce?
Odvětví, druh produktu Procento hrubé marže Amazonu v poslední dekádě
Oblečení 40
Zařízení pro domácnost 33
Kancelářské potřeby 29
Knihy 28
Elektronika 25
Potraviny 23

Zdaleka nejvyšší marži měl Amazon v posledních deseti letech na oblečení.

Zdroj: Quartz Magazine/Atlas

Amazon by tak již brzy mohl konkurovat dominantním hráčům na poli sportovního odívání, jakými jsou Nike či Adidas.


Přečtěte si o inteligentním oblečení, které hledá investory:

Inteligentní oblečení nabírá na obrátkách. Superflex loví investory

 Exoskeleton, ilustrační foto

MM25_AI


Pro firmu by ale nešlo o krok do neznáma. Amazon již několik značek oblečení vlastní. A jeho záběr je skutečně široký: je mezi nimi výrobce formálního oblečení pro muže (Franklin Tailored) i značka pro děti Scout + Ro. Kompletní seznam značek oblečení, které spadají do portfolia Amazonu, najdete v tabulce.

Oděvní značky Amazonu
Buttoned Down, pánské košile
Franklin & Freeman, obuv pro muže
Franklin Tailored, pánské obleky a formální móda
James & Erin, dámské svetry
Lark & Ro, garderoba pro ženy
North Eleven, dámské zimní oblečení
Scout + Ro, dětská móda
Society New York, dámské šaty a kabelky

Zdroj: Courierpress.com


  • Našli jste v článku chybu?