Nejlepším reklamním předmětem roku 2010 je Firemní "PF" agentury Kristian. Rozhodla o tom odborná porota soutěže Hvězda 3D reklamy, která vybírala vítěze z 99 prací od 56 přihlašovatelů.
Foto: Asociace 3D reklamy
Nejobsazenější kategorií byla „Aplikace motivu na 3D reklamu“, v níž se sešlo 31 prací (stejná práce mohla být přihlášena do několika kategorií). Jejím vítězem se stala propisovačka pivovaru Bernard s tlačítkem ve tvaru porcelánové pivní zátky.
Humpolecký pivovar byl úspěšný i v tzv. kategorii ročníku, která se tentokrát zaměřila na pivní sklenice a půllitry. Sada sklenic na čepování piva Bernard v ní získala první cenu, druhý skončil rohatý půllitr na Velkopopovický Kozel a třetí místo patří sklenici „Cesta pivních znalců“ od pivovarské skupiny K Brewery Trade.
Mezi přihlašovateli do kategorie Reklamní předmět 3. milénia, která je věnována dosud nerealizovaným návrhům reklamních předmětů, dominovala Lucie Volková z Fakulty umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně. Její práce Ergonomický otvírák pivních lahví a Happy bowl získaly první a druhé místo.
Soutěž vyhlašuje Asociace 3D reklamy spolu se společností MIP Group. Garantem kategorie Pivní sklenice bylo Sdružení přátel piva, partnerem kategorie Reklamní kalendář či diář společnost Presco Group.