Původní design Toyoty C-HR je ve srovnání s edicí Neon Lime by JBL 1,8 Hybrid naprosto konzervativní. Limitovaná verze městského hybridu ještě více vyšperkovala ladné křivky automobilu od designéra Kazuhiko Isawy, které navíc vyladila do výrazné limetové barvy.
MĚSTSKÝ KRÁL
Limetová verze Toyoty nabízí kromě stylu ještě jeden módní trend. Pokud vám není lhostejný osud planety, vězte, že tento městský hybrid ji bude hodně šetřit. Pojedete-li ekonomicky, budete rekuperovat a necháte automobil postupně dobíjet, ustálí se vaše spotřeba kolem 4,5 litru na 100 kilometrů. Kombinace benzinového řadového čtyřválce a elektromotoru z vás sice neudělá toho nejrychlejšího dravce na dálnici, ale při pohledu na spotřebu se budete moci pousmát. Hlavně město bude patřit vám.
AUDIO, VIDEO, DISCO
Limetová verze C-HR samozřejmě nabízí zážitek nejenom pro kolemjdoucí, obdivující design vozu. Přízvisko vozu JBL předznamenává stereo JBL s výkonem 576 W, které tvoří hned osm reproduktorů a subwooferem. Stačí na volantu nastavit hlasitost, vyladit basy a cítíte se jako v klubu, aniž byste museli opustit vůz. Verze s nejvyšší výbavou obsahuje také full-LED světlomety, dvouzónovou klimatizaci, sadu bezpečnostních asistentů a infotainment.
PRO KOHO TO JE?
CH-R je městský crossover. Ocení jej všichni, kteří se nebojí být na silnici středem pozornosti. Toto auto do města skutečně patří. V kolonách šetří energii a v provozu je tiché. Chtěli-li vývojáři z Toyoty skutečně vyvinout vůz do džungle velkoměsta, pak se jim to povedlo. ¶