Turnaj Johnnie Walker Czech Classic není na českém golfovém nebi žádným nováčkem. Jeho šestý ročník se nesl ve znamení pověstného kráčejícího muže v cylindru s hůlkou v ruce, „žel není golfová , jež je součástí loga Johnnie Walker. Za slunečného počasí se 26. srpna sešlo na Karlštejně 108 golfistů. Spolu s českou amatérskou špičkou zde hráli nejvýznamnější klienti pořadatele – společnosti United Destillers and Vintners (UDV) Česká republika, jednoho ze světových výrobců alkoholických nápojů a vín. Dále se představily osobnosti známé ze stránek novin a televizních obrazovek – Jiří Bartoška, Jiří Hrdina, Pavel Poulíček, Bára Štěpánová. Jedničkou turnaje se stal David Zelinka, který tak obhájil vítězství z minulého roku. Za 69 úderů, tedy tři pod normu hřiště, by se nemusel stydět žádný profesionál.
Golfovému klání nechybělo ani dramatické vyvrcholení v podobě rozehrávky v prestižní kategorii 0–18. K té organizátoři džentlmensky přistoupili vzhledem k tomu, že nebyla rozlišena kategorie mužů a žen. Po bojovném výkonu a proměněném par patu ze čtyř metrů v ní poté vyhrála nad absolutním vítězem Davidem Zelinkou hned na první jamce Lucie Ramneborn. Smysl pro fair play potvrdil i Zelinka, který vzhledem k hendikepovému rozdílu dal Lucii Ramneborn jednu ránu k dobru. Pro ty, kdo golf neznají, je to možná trochu komplikované. Pravidelní čtenáři této stránky ale už vědí, že v tomto sportu existuje systém hendikepů, který dovoluje rovnocenné soutěže i výkonnostně nevyrovnaných soupeřů.
„Johnnie Walker a golf prostě patří k sobě, říká generální ředitel společnosti UDV Česká republika Simon Litherland. Pokračuje: „Všestranný, elegantní a zároveň mužný sport pro hráče všeho věku se zalíbil již vnukům zakladatele firmy. Alexandr ml. a George Patterson Walker byli jeho vášnivými vyznavači. Jak dále tvrdí ředitel UDV pro ČR, byly na golfovém hřišti zpečetěny nejen výsledky turnaje, ale častokrát bylo místem, kde úspěšní byznysmeni domlouvali nejlukrativnější obchody. A proto je Johnnie Walker sponzorem této hry již od roku 1926. Tehdy stál u vzniku tradičního klání Evropy a Ameriky známého pod jménem Ryder Cup.
„Zahájili jsme svoji první celosvětovou marketingovou kampaň Keep Walking. Ten vytváří nový prostor kolem konceptu vývoje, ztělesněného v ikoně kráčejícího muže. Kráčet se zkrátka musí umět. To potvrzují nejen ti, kteří se nechali inspirovat douškem whisky Johnnie Walker. Ale také ti, pro něž je inspirací právě golf. Golfový turnaj skvěle zapadá do strategie podpory značky. Je místem shledání úspěšných lidí, toužících po neustálém zlepšování. Setkávají se zde ti, kteří konfrontací s nejlepšími či případnou porážku považují za získání dalších zkušeností, dodává ředitel Litherland.