Menu Zavřít

I školství je byznys

7. 5. 2003
Autor: Euro.cz

LANGMaster

MM25_AI

PRAHA (oh) – Největší domácí producent multimediálních jazykových kursů a elektronických vzdělávacích titulů, společnost LANGMaster International, plánuje na letošní rok uvedení přibližně patnácti novinek. Kromě nových kursů pro výuku angličtiny a španělštiny hodlá firma představit minimálně deset nových titulů produktové řady Škola hrou pro multimediální výuku žáků základních a středních škol. Právě v oboru školství vidí firma do budoucna růstový potenciál. Společně se systémovým integrátorem CCA Group vytvořila vzdělávací a informační portál ŠkolaOnLine (EURO 18/2003).
Projekt, jehož centrem je stejnojmenný portál, umožní školám vést on-line vnitřní agendu, žákům přístup k informacím ze školy i z domova a rodičům komunikovat se školou prostřednictvím internetu včetně možnosti sledování klasifikace žáků. Za připojení do systému budou platit školy podle počtu žáků od tří set do 1500 korun měsíčně, rodiče žáků si mohou vybrat ze tří programů. Základní nabídka přístupu do systému přijde měsíčně na stokorunu, za tři sta korun dostává rodina žáka CD s výukovými programy a program za tisíc korun umožňuje navíc například možnost on-line konzultace s učitelem. Doposud je přístup zdarma, s platbami se počítá od začátku příštího školního roku.
Ředitel LANGMasteru Jan Průcha počítá s návratností prostředků do dvou let. „Po pár měsících provozu nemůže být projekt ziskový, ale věříme, že multimediální vzdělávání začnou brát lidé jako komplexní službu a přejdou na vyšší modely,“ říká Průcha. Pro další rozvoj projektu hledá LANGMaster vhodného investora. Také proto se firma minulý měsíc zúčastnila pražského Evropského investičního fóra (EURO 17/2003). „Určitě to bylo užitečné, ale zjistili jsme, že necelý milion eur je pro investory malá částka. Malé investice pro ně nejsou tak ziskové,“ tvrdí Průcha. „Peníze ale nepotřebujeme nijak urgentně, během dvou až tří let jsme schopni to zvládnout z vlastních zdrojů,“ uzavírá.

  • Našli jste v článku chybu?