Menu Zavřít

IAC 2011: v online médiích a na trhu internetové reklamy panuje nervozita

10. 5. 2011
Autor: profit

Na čtvrtém ročníku Internet Advertising Conference, české konferenci zaměřené na internetovou reklamu a mediální trh, kterou pořádá Sdružení pro internetovou reklamu patřila mezi nejsledovanější témata placený obsah na internetu, marketing v mobilních zařízeních a na Facebooku nebo také souboj online a offline médií.

IAC 2011: v online médiích a na trhu internetové reklamy panuje nervozita

Foto: Profimedia.cz

Celodenní konference Internet Advertising Conference 2011, která se konala v hotelu Clarion v Praze, letos přilákala bezmála 360 zájemců o dění ve světě online médií a reklamy. Vzhledem k tomu, že se jedná o vůbec nejvýznamnější akci s tímto zaměřením v ČR, nenechali si ji ujít všichni významní hráči, ať již z řad poskytovatelů obsahu, zadavatelů internetové inzerce, či mediálních a reklamních agentur jako zprostředkovatelů.

Obsahovou náplň konference jsme koncipovali do dvou paralelních programových pásem, přičemž jsme se snažili o tematickou pestrost, aby si každý návštěvník našel pro sebe to nejzajímavější. Zároveň jsme nemohli opominout některá důležitá aktuální témata a trendy jako jsou sociální sítě, mobilní marketing, či převádění obsahu do mobilních aplikací, pro jejichž prezentaci jsme účastníkům představili řadu inspirativních case studies,“ komentuje akci Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Součástí programu byl například duel marketingových ředitelů Luďka Motyčky (Google ČR) a Michala Vodáka (Seznam.cz). Adam Reinberger (Viral Boooster) pohovořil o trendu investování velkých online korporací do offline reklamy. Na praktické fungování nového zákona regulujícího audio-vizuální obsah na internetu se zaměřila speciální panelová diskuse. Nechyběla ani debata o zpoplatnění obsahu na internetu, při které se sešli Michal Hanák (MAFRA), Jakub Unger (Centrum Holdings), Lucie Tvarůžková (Economia) a Tomáš Bella (Piano Media).

Případové studie z oblasti využití Facebooku v marketingu předvedla mimo jiné Pavla Tomsová (Nokia), či Tomáš Čupr (Slevomat), ukázku převodu obsahu do iPhonu a iPadu prezentoval Karel Petrák (ČTK) a Andrea Tomšů (Hospodářské noviny). Po programu následoval neformální společenský večer poskytující prostor k networkingu. „Z obsahu konference bylo znát, že současná situace na mediálním i reklamním trhu přináší stále nové výzvy, konkurence je veliká a žádný z významných hráčů nechce zůstat pozadu,“ shrnuje Kateřina Hrubešová.

MMF24

Prezentace z konference, stejně jako fotografie z akce jsou k dispozici na adrese http://iac.spir.cz. Tamtéž je ke stažení také odborný materiál SPIRu zaměřený na trendy v návštěvnosti internetu a v internetové reklamě. Ohlasy z akce bylo možné po celý den sledovat také na sociálních sítích Twitter a Facebook.

Internet Advertising Conference uspořádalo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Generálním partnerem konference byl Seznam.cz. Hlavním partnerem potom byl portál Centrum.cz a partnery Google a O2 Media. Mediálně konferenci podpořil deník E15, týdeník Marketing & Media, měsíčník Strategie, EduCity a Management News.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).