Reklama z webu zaútočí
Americká firma Google se rozhodla posílit reklamu na svém portálu YouTube, který je nejpopulárnějším internetovým centrem pro bezplatné sdílení videozáznamů. Od středy začne k některým videozáznamům připojovat reklamní spoty, uvedla firma. Své reklamní klípky se již na YouTube rozhodla umístit například filmová studia 20th Century Fox a New Line Cinema či společnost Warner.
Roste jim konkurence
Největšímu internetovému obchodu s hudbou iTunes, provozovanému Applem, roste konkurent s názvem Gbox. Svou hudbu již prostřednictvím nové služby začaly prodávat některé přední nahrávací společnosti, například Universal a Sony BMG, uvedl server BBC. Gbox nabízí hudbu za stejnou cenu jako iTunes, tedy za zhruba dvacet korun za skladbu bez obvyklé ochrany před kopírováním známé jako Digital Rights Management. Službu však zatím mohou využít pouze zákazníci v USA.
Doména .eu v ČR táhne
Češi mají hned po Polsku nejvíce registrovaných internetových domén s koncovkou .eu ve střední Evropě. Vyplývá to ze statistiky sdružení EURid, které má zápisy na starosti. Celkově si uživatelé z unijních zemí od prosince 2005 zaregistrovali 2,53 milionu evropských domén. Poláci si zajistili téměř 86 tisíc domén .eu, zatímco méně početní Češi asi 52 300 domén. Slováci mají přes jedenáct tisíc adres a Maďaři dvacet tisíc. Nejvíce registrovaných „unijních“ domén mají Němci, na něž připadá téměř třetina jmen. Následují Britové s více než 350 tisíci a Nizozemci s 340 tisíci domén.