U:fonovi prodejci prý zlobí
Operátor Telefónica O2 si stěžuje na nekalé jednání podomních prodejců, kteří obcházejí domácnosti s nabídkou služeb nového operátora U:fon. Informovaly o tom Hospodářské noviny. Prodejci oslovují lidi s nabídkou levnějšího volání, přičemž po osloveném žádají fakturu na pevnou linku od O2. Poté co prohlásí, že klient má účet zbytečně vysoký, nabídnou levnější volání s dodatkem, že zastupují firmu, kterou Telefónica najala, aby vyměnila staré analogové sítě za nové digitální. Klientům je následně předložená smlouva odběr služeb U:fona a výpovědní formulář s logem Telefóniky O2. „Naši právníci již začali sbírat podněty pro zahájení řízení,“ říká Jana Voňavková z tiskového oddělení Telefóniky. Jana Studničková, mluvčí skupiny Penta, jež je majitelem U:fona, říká, že firma o problémech ví a v případě opakovaného neprofesionálního chování partnerské firmy, která prodejce zaměstnává, spolupráci ukončí.
PragoNet na Ruzyni
T-Systems PragoNet zajistí dodávku a montáž bezdrátové sítě Wi-Fi a mobilních zařízení pro potřeby řízení provozu Letiště Praha. Ve výběrovém řízení, do kterého se dle agentury ČIA přihlásili tři uchazeči, společnost zvítězila s nabídkovou cenou 11,9 milionu korun bez DPH. Součástí zakázky je i dodávka softwaru, poskytování technické podpory a jiných souvisejících služeb