Menu Zavřít

Interiér Říčany posiluje pozici na zahraničních trzích

7. 2. 2011
Autor: profit

Společnost Interiér Říčany, a.s., tradiční český výrobce kancelářského nábytku, zahájila se svou úspěšnou produktovou řadou ALFA expanzi na zahraniční trhy.

Foto: Interiér Říčany

Posílení exportu dokládají nově uzavřené kontrakty na dodávku kancelářského nábytku pro nadnárodní koncerny v Maďarsku, na Slovensku a v Itálii. V rámci pro-exportní strategie byly také spuštěny dynamické webové stránky v angličtině.

EBF24

Společnost Interiér Říčany, a.s. je díky řadě kancelářského nábytku ALFA v tuzemsku dobře známá. Ve středním a nižším segmentu kancelářského nábytku patří trvale k nejprodávanějším značkám u nás. Jak ale potvrzuje generální ředitel Interiéru Říčany Roman Ševčík, postupně se tato značka etabluje i na zahraničním trhu: „Jsem velmi potěšen, že se nám podařilo dostat značku ALFA do širšího povědomí zákazníků u nás i v zahraničí. Při vývoji nábytku řady Alfa jsme důsledně dbali na dobře zacílený produktový vývoj, a to se na zahlceném trhu osvědčilo. Nedávné realizace pro nadnárodní společnosti jakými jsou Nokia Siemens Networks nebo Erste Group v Budapešti ukazují, že náš kancelářský nábytek bez problému obstojí i na náročném globálním trhu.

Právě vybavení 500 pracovních míst v call-centru skupiny Erste v Budapešti nebo velkoobjemová dodávka skříní a kontejnerů řady ALFA 500 pro Volkswagen Group v Bratislavě jsou významnými realizacemi posledních dnů. „Mohu s klidným svědomím říci, že na všechny další budoucí zahraniční akvizice jsme dobře připraveni. V minulých letech jsme rovnoměrně investovali do všech pilířů našeho podnikání, kterými jsou kvalita produktů, řízení společnosti, podmínky pro zaměstnance a ochrana životního prostředí. Vyhraná výběrová řízení jsou logickým důsledkem našeho úsilí,“ dodává k tématu zahraničních akvizic společnosti její generální ředitel, Roman Ševčík. Ten dále dodal, že součástí pro-exportní strategie je i spuštění webových stránek v anglickém jazyce.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).