Konference Internet Advertising Conference 2009, která je určena všem zástupcům online inzertního trhu v České republice, se uskuteční již za necelý měsíc, a to 21. dubna 2009.
Autor: Profit
Hlavní přednáškové pásmo na téma - Představení internetu jako jednoho z prostředků pro řešení současné ekonomické situace zadavatelů, bude soustředěno ve Velkém sále Slovanského domu.
V kinosále budou připraveny panelové diskuse s tématy jako využití inzertního potenciálu videa na internetu nebo budoucnosti mobilního internetu. Chybět nebudou ani case studies o možnostech využití různých druhů internetového marketingu.
„Zájem o konferenci ze strany účastníků, ale také vystupujících je letos mimořádný. Potvrzuje to aktuálnost tématu i rostoucí zájem o možnosti online marketingu, který se především v době ekonomické recese setkává u mnoha zadavatelů se zvýšenou odezvou,“ dodává Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.
Konference je určena především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu, či zástupců online komunikace, dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Zúčastní se také zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu.
Mediálním partnerem konference je také portál Profit.cz.