Menu Zavřít

Internetová reklama je v EU o 65 procent méně efektivní

24. 5. 2010
Autor: profit

Internetová reklama v EU je ve srovnání se Spojenými státy o 65% méně efektivní.

Autor: Martin Siebert

A na vině nemají být špatně vedené kampaně, ale fakt, že EU si mnohem více chrání své uživatele - například zákazem sledování uživatelů online pomocí cookies bez jejich vědomí. Nedávno proběhlá studie teď potvrdila, že takovýto zákrok snižuje efektivitu reklamního sdělení o celých 65%. S informací přišel Media Post.

Není bez překvapení, že největší zhoršení efektivity nastalo na internetových stránkách s obsahem pro různorodé cílové skupiny, minimálně se pak regulace projevila na webech, kde byl „předvýběr“ učiněn již samým zaměřením stránky (zmíněny jsou konkrétně rodičovské a cestovatelské weby).

Více na MarketingJournal.cz.

  • Našli jste v článku chybu?