PRODUKTY INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE NÁS DOPROVÁZEJÍ V OSOBNÍM I PRACOVNÍM ŽIVOTĚ, NEPOSTRADATELNÉ JSOU V PODNIKÁNÍ. TOMU SE PŘIZPŮSOBUJE I NEJVĚTŠÍ ČESKÝ VELETRH INFORMAČNÍCH A KOMUNIKAČNÍCH TECHNOLOGIÍ INVEX.
Letošní ročník chce být pro návštěvníky přehlednější
Pořadatelé tohoto veletrhu i někteří vystavovatelé již poslední léta pociťovali, že Invex potřebuje inovovat a přijít s nějakou novinkou. Vždyť lze říct, že tento veletrh patří v České republice k nejnavštěvovanějším - a to jak odborníky, tak představiteli firem, (kteří sledují novinky informačních technologií na trhu) stejně jako širokou veřejností. Vidět z Invexu co nejvíce během jednoho dne bylo již prakticky pro jedince nemožné. Proto letos přišli pořadatelé s výraznou novinkou.
CLASIC, BUSINESS A HOME
Chceme-li pro její charakteristiku zvolit nějaké přirovnání, tak lze sáhnout ke třem králům, přicházejícím s různými dary - Invex se letos (své brány otevře až 6. října) pro návštěvníky rozdělí do tří částí. V praxi to znamená, že členění Invexu již nebude odpovídat klasické „nomenklatuře“, ale rozdělí se na tři části: clasic, business a home. Tím maximálně upřednostní způsoby a formy, jimiž vystavovatelé hodlají oslovit cílové skupiny svých zákazníků. Lepší orientace bude zřejmě i pro ty, kteří sice nechtějí v dohledné době nic kupovat, ale chtějí se seznámit s novinkami a trendy ve vývoji informačních a komunikačních technologií. Na co se tyto tři části zaměří?
LEPŠÍ ORIENTACE, EFEKTIVNĚJŠÍ PREZENTACE
Invex classic má vycházet z klasických základů Invexu. Je určen vystavovatelům, kteří oslovují své zákazníky z podnikové a obchodní sféry a ze státní správy. Invex business je určen pro ty, kdo chtějí vést svá obchodní jednání v klidu a výhradně se zvanými partnery. Třetí část - Invex home - bude obsazena těmi vystavovateli, kteří chtějí zaujmout především domácí uživatele informačních a telekomunikačních technologií. V této části budou moci vystavovatelé své produkty i prodávat. Rozdělení Invexu na tyto části tak umožňuje vystavovatelům zvolit si podle svého zaměření a uvážení účast v té části nebo částech, které nejlépe odpovídají jejich představě o prezentaci. Správný výběr by měl pomoci lépe zajistit spokojenost vystavovatelů s vlastní účastí a návštěvníkům na druhé straně přinese snazší orientaci a možnost získat informace, které je zajímají, efektivněji. Vystavovatelé se tak mohou prezentovat na veletrhu různými způsoby.