Menu Zavřít

Inzerenti v únoru proinvestovali v internetové reklamě 348 milionů korun

15. 3. 2012
Autor: profit

Inzerující společnosti proinvestovali během února v internetové display reklamě v ceníkových cenách 348 milionů korun, meziměsíčně výdaje narostly téměř o polovinu. Jak informovala společnost Mediaresearch, mezi největší zadavatele patřila firma Tchibo.

Foto: Profimedia

Podle monitoringu internetové display reklamy využili zadavatelé v únoru 2012 online reklamu v hodnotě 348 milionů korun. Meziměsíčně se výdaje zvýšily o 47,3 procenta. Internetová display reklama ale nabývá mezi zadavateli na významu nejen v důsledku sezonních vlivů - oproti předchozímu roku vzrostla inzerce dokonce o 27,4 procenta.

bitcoin_skoleni

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se dostala společnost Tchibo, která v únoru využila internetový reklamní prostor v hodnotě 12,2 milionu korun. Na dalších místech se objevují Internet Mall (9,4 mil. Kč), Ford Motor Company (8,5 mil. Kč) a AXA Bank Europe (8,2 mil. Kč).

Mediaresearch je výzkumnou agenturou s portfoliem služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, zpracování a analýz dat, marketingového poradenství a vývoje software. Údaje o internetové inzerci vychází z projektu AdMonitoring, který firma realizuje pro Sdružení pro internetovou reklamu.

  • Našli jste v článku chybu?