Menu Zavřít

Ipsos posiluje pozici na trhu výzkumných agentur

13. 10. 2011
Autor: profit

Společnost Ipsos dnes oznámila úspěšné dokončení akvizice se společností Synovate a vytvoření třetí největší společnosti pro výzkum trhu na světě. V současnosti má Ipsos více než 16 tisíc zaměstnanců v 84 zemích, kteří pracují pro více než 5 tisíc klientů.  

Foto: Profimedia.cz

Z hlediska dosaženého ročního obratu je Ipsos největší výzkumnou agenturou na českém trhu a spojením se Synovate ještě dále posílí svoji pozici a rozšíří portfolio svých produktů a řešení jak v ČR, tak v SR.

Didier Truchot, zakladatel a zároveň nejvyšší představitel Ipsos k tomu říká:  „Jsme si jisti,  že dosáhneme všech akvizičních cílů, které byly tímto obchodem stanoveny.  Existují  tři hlavní důvody, proč jsme se spojili se Synovate: rozšířit naše pokrytí (jak klientů, tak  pokrytí  v různých  zemích),  zvětšit  rozsah  (včetně  provozních  zdrojů)  a  posílit  naše

kapacity (jak lidmi, tak hodnotnými produkty a službami). To nám pomůže nabídnout našim klientům  lepší  hodnoty  a  tím  přetvářet  výzkumný  sektor.  Tato  dohoda  neznamená  žádný konec,  ale  spíše  další  krok  naší  vize  dovést  naši  společnost  na  novou  úroveň.  Jak  rychle toho dosáhneme, je pouze v našich rukou. Spokojenost klientů zůstává naší hlavní prioritou, chceme  na  trh  přicházet  stále  s inovativními  nápady  a  službami,  neboť  inovace  je  zásadní pro naši budoucnost.

Jsem rád, že se pozice Ipsos ještě více posílila na českém i na slovenském trhu. „Better Ipsos“ posílený o inovativní řešení a o specialisty ze Synovate přinese další přidanou hodnotu ve formě co nejefektivnějších výzkumných postupů a řešení. Řešitelské kapacity Ipsos se tímto spojením dvou společností výrazně zvětší a ještě více umožní naplnit jedno z hesel Ipsos – „be quicker, be cheaper, be better“ – prostě Better Ipsos…“, dodává k významné události na trhu výzkumných agentur Radek Jalůvka, General Manager Ipsos ČR, SR.

FIN25

Ipsos poskytuje komplexní služby v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění včetně konzultační činnosti. Má za sebou více než 19 let činnosti – v r.  1992 vznikla společnost Tambor, která se v r.v roce 2006 stala součástí sítě Ipsos - jedné z největších světových výzkumných sítí v oblasti výzkumu trhu. Ipsos Tambor se v r. 2009 stal největší agenturou

výzkumu trhu a veřejného mínění v ČR z hlediska dosaženého obratu.

  • Našli jste v článku chybu?