Komunikační společnost Aegis Media založila roku 2004 digitální divizi Isobar, která se nyní rozšiřuje i do České republiky. Isobar Czech Republic vznikl v internetovém oddělení Aegis Media a staví na jeho bohatých zkušenostech s plánováním a nákupem internetové i mobilní reklamy, PPC, sociálními sítěmi a výkonovým marketingem. „Důležitost digitálních médií v Česku nabírá na síle a věříme, že uvedení značky Isobar pro nás bude krokem k zajištění vedoucího postavení na trhu v oblasti digitální komunikace. Mezinárodní zkušenosti Isobaru jako světové digitální sítě umožní v kombinaci se silným místním týmem poskytovat klientům rozmanitější platformy pro dialog se zákazníky. Fakt, že Isobar sdružuje 108 poboček ve 40 zemích světa a zaměstnává přes 3500 expertů, nám umožní zachytit nejnovější digitální trendy, a tím pádem nabídnout klientům ty nejžhavější novinky z oblasti interaktivních médií“, říká Petr Chajda, CEO společnosti Aegis Media Česká republika.
Isobar si v Česku klade za cíl poskytovat plné spektrum služeb v oblasti digitální komunikace a naplnit tak obchodní model, který úspěšně funguje v síti a jenž Isobaru zajistil globální vedoucí postavení. Rozšíření služeb se týká zejména kreativních prací, tvorby webových prezentací, virálních videí, mobilního marketingu a silného působení v oblasti sociálních sítí.