Menu Zavřít

Jak spolehlivě odradit zaměstnance

2. 1. 2007
Autor: Euro.cz

ODSTRAŠUJÍCÍ PŘÍKLADYExistuje mnoho způsobů jak dokonale znechutit zaměstnance podniku a zadusit jeho motivaci. Stačí, když majitel nebo manažer interpretuje jinak vlastní a pracovníkovo chování. Odborník na personalistiku Jan Urban sestavil přehled několika častých odstrašujících příkladů.

ODSTRAŠUJÍCÍ PŘÍKLADY Existuje mnoho způsobů jak dokonale znechutit zaměstnance podniku a zadusit jeho motivaci. Stačí, když majitel nebo manažer interpretuje jinak vlastní a pracovníkovo chování. Odborník na personalistiku Jan Urban sestavil přehled několika častých odstrašujících příkladů.

Nedodrží-li zaměstnanec termín, je pomalý. Nedodrží-li termín nadřízený, je důkladný.

Nestačí-li zaměstnanec na svou práci, je líný. Nestačí-li na ni nadřízený, je příliš zaneprázdněný.

Udělá-li zaměstnanec chybu, je hlupák.

Dopustí-li se chyby nadřízený, ukazuje, že mýlit se je lidské.

Provede-li zaměstnanec něco, o co nebyl požádán, překročí pravomoci.

Provede-li totéž nadřízený, je iniciativní.

Trvá-li zaměstnanec na svém, je tvrdohlavý.

Trvá-li na svém nadřízený, zastává pevné stanovisko.

Dopustí-li se zaměstnanec prohřešku proti etiketě, je nezdvořilý. Zachová-li se podobně nadřízený, je originální.

Není-li zaměstnanec na svém místě, nevěnuje se práci.

Není-li na svém místě nadřízený, vzdálil se v pracovní záležitosti.

Požádá-li zaměstnanec o den zdravotního volna, je stále nemocný.

Požádá-li o totéž nadřízený, je velmi nemocen.

bitcoin_skoleni

Požádá-li zaměstnanec na jeden den o dovolenou, hledá si novou práci.

Požádá-li však o jednodenní dovolenou nadřízený, je to z důvodů jeho přepracování.

  • Našli jste v článku chybu?