Automobilový průmysl Většinový vlastník pražské taxislužby Tick Tack Radim Jančura upustil od plánu vybudovat celý vozový park výhradně z vozů Audi. Podle informací týdeníku Euro již nějaký čas vozy Audi A6 vrací, poté co končí smlouvy na roční operativní leasing, a nenahrazuje je novými. Neznamená to však, že chce s taxislužbou skončit. Audi A6 by totiž měly zčásti vystřídat vozy Škoda Octavia na stlačený zemní plyn, takzvané CNG. Jančura dotazy týdeníku Euro opakovaně odmítl komentovat. Rozdíl mezi vozy Audi A6 a Octavia je zejména v provozních nákladech. Zatímco operativní leasing v případě jednoho vozu Audi A6 stojí údajně více než 20 tisíc korun, u mladoboleslavského vozu to je podle neoficiálních informací méně než polovina. To se Jančurovi hodí, protože jeho taxislužba dosud nevykázala zisk, což sám loni na podzim přiznal v Lidových novinách.
Podle informací týdeníku Euro z důvěryhodných zdrojů měly flotilu Tick Tack taxi tvořit výhradně škodovky, nakonec ale zvítězila jiná varianta. Část vozů Audi si firma ponechá a česká auta budou tvořit vozový park levnější větve Tick Tack, která v současnosti vzniká. Celkově ovšem flotila Jančurovy taxislužby větší nebude a nadále by ji mělo tvořit 150 vozů.