KRÁTCE Novinka japonské automobilky Honda, model FR-V, který se na českém trhu prodává od počátku letošního roku, je k dispozici už i s dieselovým motorem. Dva benzinové motory o objemu 1,7 a 2,0 litru doplnil naftový agregát s objemem 2,2 litru a parametry, které prakticky nemají v tomto segmentu osobních vozů konkurenci.
KRÁTCE
Novinka japonské automobilky Honda, model FR-V, který se na českém trhu prodává od počátku letošního roku, je k dispozici už i s dieselovým motorem. Dva benzinové motory o objemu 1,7 a 2,0 litru doplnil naftový agregát s objemem 2,2 litru a parametry, které prakticky nemají v tomto segmentu osobních vozů konkurenci. Nový motor se totiž vyznačuje mimo jiné velmi nízkou hladinou hluku a chvění, nízkými emisemi a nízkou spotřebou.
Novinkou pod kapotou modelu Honda FR-V je také systém vytápění interiéru horkým plynem do té doby, než se při jízdě ohřeje motor.