Menu Zavřít

Jde do filmu

16. 3. 2007
Autor: Euro.cz

Operátor rázně vstupuje do prostředí české kinematografie

Mobilní operátor Vodafone, trojka českého trhu, se rozhodl rázně vstoupit do prostředí české kinematografie. Poté, co se jako jeden z největších sponzorů podílel na nové komedii Vratné lahve, se Vodafone stal novým hlavním sponzorem letošního Febiofestu, který začíná ve čtvrtek 22. března. Několik zdrojů týdeníku EURO navíc potvrdilo, že operátor vyjednává s organizátory Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech o možnosti sponzoringu letošního ročníku festivalu. V poolu sponzorů by Vodafone mohl vystřídat Český Telecom a jeho dceřinou společnost Eurotel, které karlovarský festival sponzorovaly v posledních letech. „Febiofest není poslední akcí, kterou se chystáme v oblasti české kinematografie podpořit. Film se stává jedním z pilířů naší sponzoringové strategie,” řekl týdeníku EURO Vladan Crha, ředitel firemní komunikace Vodafonu. V rámci Febiofestu připravil Vodafone internetovou soutěž o vstupenky, sto lístků denně navíc rozdají promotéři operátora ve festivalových městech po celou dobu trvání Febiofestu majitelům mobilů se SIM kartou Vodafonu. Pro všechny návštěvníky festivalu navíc operátor připravil i možnost bezplatného dobití baterie svého telefonu v předsálí kin.

  • Našli jste v článku chybu?