Menu Zavřít

Jednička za epidemii

30. 1. 2004
Autor: Euro.cz

T-Mobile Czech Republic

PRAHA (hns) – Počet klientů společnosti T-Mobile Czech Republic dosáhl k 31. prosinci 2003 čísla 3 947 415. Číslo představuje meziroční nárůst o dvanáct procent. Již druhý rok po sobě tak T-Mobile zaznamenal nejvyšší přírůstek zákazníků ze všech domácích operátorů. Například během posledního čtvrtletí si T-Mobile zvolilo 256 tisíc nových zákazníků. „Vloni jsme oznámili, že se do dvou let se chceme stát operátorem číslo 1 na českém trhu. Naše strategie se zakládá na přesvědčení, že v jednoduchosti je síla,“ komentuje generální ředitel T-Mobile Roland Mahler a doplňuje: „Dosažené výsledky jasně dokazují, že zákazníci tento přístup oceňují – přivítali jak přehledné služby Tarifové epidemie, tak jednoduchost vánoční nabídky.“ Úspěchy nezaznamenala česká dcera mezinárodního operátora T-Mobile International, člena skupiny Deutsche Telekom, jen u konečných zákazníků. K nejvýznamnějším loňským „přírůstkům“ z řad firemních klientů patří Unipetrol, Škoda Auto, DHL, Toyota Peugeot Citroen Automobile či farmaceutický koncern GEHE.

Česká mobilomanie
(k 31.12.2003)

celk. počet zákazníků (tis.)meziroční nárůst (tis.)nárůst za 4. čtvrtletí 2003 (tis.) podíl na trhu %
T-Mobile 3 947 438 256 41
Český Mobil 1 547 367 109 16
Eurotel 4 215 323 196 43

MM25_AI

Celkový počet zákazníků (tis.) 9 709

Zdroj: T-Mobile Czech Republic

  • Našli jste v článku chybu?