Menu Zavřít

Jednodušší správa reklam a účinnější propagace. Tuzemská platforma Advertee samostatně vstoupila na český i globální trh

19. 12. 2023
Doba čtení: 3 minuty
Autor: Advertee
  • Český startup Advertee svým klientům nabízí komplexní řešení pro optimalizaci a analýzu reklamního obsahu na Facebooku či Instagramu
  • Po loňské investici ve výši 2,5 milionu korun nyní platforma vstoupila na tuzemský trh a brzy se chce vydat i do zahraničí
  • Řešení od Advertee už v současnosti používá třeba Primalex či O2 Universum, nově jej bude testovat také Televize Nova

Tvorba reklamního obsahu na sociálních sítích je nezáživná a časově náročná práce, v níž je navíc snadné chybovat. I proto se této oblasti začal před časem věnovat český startup Advertee, který chce docílit zvýšení efektivity a výnosnosti digitálních reklamních kampaní. Společnost založená marketingovými experty Petrem Kučerou a Pavlou Rýznarovou nyní vstoupila na český a globální trh jako samostatný software.

Hlavním cílem Advertee je přinést komplexní řešení pro optimalizaci a analýzu reklamního obsahu na Facebooku či Instagramu. Platforma má výrazně pomoci všem profesionálům, kteří chtějí lépe škálovat obsah a šetřit čas jednotlivých pracovníků. Právě ty totiž správa reklam velmi vytěžuje a často je také odvádí od jiné důležité práce.

„Advertee vznikl z potřeby mít větší kontrolu nad plánováním digitálních kampaní. Za svoji kariéru jsem totiž zažil, že agenturní život je hektický, kampaně se často spouštějí se zpožděním a bohužel v některých případech mohou výsledky zásadně ovlivnit chyby způsobené nepozorností. Hlavní přínos našeho automatizovaného nástroje je tak především v jeho spolehlivosti,“ vysvětluje šéf české služby Kučera.

Čtyři roky vývoje se vyplatily

Advertee původně vzniklo jako interní nástroj pod agenturou PPC One. Kučera na něm spolu s dalšími vývojáři pracoval přibližně čtyři roky a dlouhou dobu ho využívali pouze klienti PPC One, k nimž patří třeba Primalex, Balakryl, Homepark Zličín, O2 Universum či Poliklinika IPP. Jeho inovativní řešení se ale natolik ujalo, že rozvoj firmy loni podpořil SFG Holding a Michal Dědek investicí ve výši 2,5 milionu korun.

Skupina SFG sází na propagační sílu sociálních sítí. Reklamní platformě Advertee poskytne půl třetího milionu korun
Přečtěte si také:

Skupina SFG sází na propagační sílu sociálních sítí. Reklamní platformě Advertee poskytne půl třetího milionu korun

Od té doby se startup výrazně posunul, a nyní tak konečně vstupuje na trh zcela samostatně. O produkt je přitom velký zájem, což dokazuje také skutečnost, že do neveřejných betatestů se přihlásili i někteří velcí hráči na trhu. K nim patří třeba Televize Nova, která jej chce využít třeba pro profil Televizních novin nebo služby Voyo.

Prodloužená ruka marketéra

Podle Kučery stojí za úspěchem jejich řešení hned několik faktorů: „Člověk si může naplánovat správu reklamních kanálů, přizpůsobit nastavení na jeden klik a Advertee pracuje za něj i o víkendu nebo dovolené. Výsledkem je, že firmy či agentury získávají více času na strategickou práci namísto otrockého klikání v reklamních systémech. Navíc často s lepšími výsledky, než měly doposud.“

bitcoin_skoleni

Výhodou zmíněné služby je také skutečnost, že dokáže spravovat několik desítek různých stránek obsahu a účtů na různých sociálních sítích. Nástroj poskytuje funkce jako posilování příspěvků pro již uvedený Facebook a Instagram, integrace různých propagačních strategií, výběr nejvýkonnějších příspěvků, plánování rozpočtu kampaní či reporting. I díky těmto vlastnostem má Kučera od svého produktu opravdu velká očekávání.

Ví, po čem toužíte, dřív než vy. Platforma Meiro, která radí firmám, jak cílit na zákazníky, se vrací do Evropy
Přečtěte si také:

Ví, po čem toužíte, dřív než vy. Platforma Meiro, která radí firmám, jak cílit na zákazníky, se vrací do Evropy

„Naším cílem je expandovat na zahraniční trhy a vytvořit produkt, jenž uspěje v zahraniční konkurenci. Protože je od začátku vyvíjený s důrazem na potřeby profesionálů v obsahových agenturách, už teď jsme přesvědčeni, že je lepší a intuitivnější než Facebook Ads. Za to může především pokročilé nastavení, které Facebook vůbec nemá. Naše platforma zkrátka funguje jako jakási prodloužená ruka marketéra,“ uzavírá šéf Advertee.

  • Našli jste v článku chybu?