Menu Zavřít

Jednotný obchod

27. 9. 2005
Autor: Euro.cz

Petr Marek, Petr Stuchlík

PRAHA (hž) - Mediální skupina MAFRA posílila obchodní týmy všech médií do jednotné organizační struktury.
V čele jednotného obchodu mediální skupiny Mafra stojí dosavadní ředitel inzerce MF DNES a Lidových novin Petr Marek a jeho zástupce Petr Stuchlík. Marek odpovídá především za vedení obchodního týmu a celkovou obchodní strategii, vztahy s největšími zákazníky a inzerci deníků, Stuchlík pak za obchod všech elektronických médií a regionální prodej.
Ředitelem oddělení klíčových klientů se stal Zbyněk Blažek, ředitelem obchodního týmu Internet Jiří Otevřel. Obchod televizní stanice Óčko vede Pavel Pšeidl, ředitelem obchodního týmu rádií je Vít Mikyska.

  • Našli jste v článku chybu?