Billboardovou a mediální kampaň by světoznámému americkému filmu Ježíš mohly závidět mnohé supermarkety. Zatímco ony lákají zákazníky na nejrůznější slevy, křesťanská společnost Nový život přišla s dobrovolným vstupným (což může být inula a také často je).
**GLOSY
Před a po promítání filmu musí ovšem divák absolvovat přesvědčovací akci na úrovni firmy Herbalife. N apříklad z plátna hovořící dívka, které prý Ježíš zabránil v lásce k pervitinu, je stejně málo přesvědčivá jako reklamní výkřiky typu „díky tomuto přípravku jsem zhubla o deset kilo!“ Diváci jsou vyzváni k vyplnění dotazníku. Za pár dnů je čeká telefonát představitelky Nového života s dotazem, zda by jim nemohla osobně doručit kazetu o životě Ježíše. Občan může samozřejmě odmítnout. Jeho dopisní schránku však budou od té chvíle zahlcovat kromě reklamních letáků i veškeré propagační materiály Nového života. N a manipulační praktiky v byznysu si lze zvyknout. Ve spojení s křesťanstvím však působí odpudivě.