Česká marketingová společnost
Čtveřice marketérů korunovala své úsilí a ve středu 22. května převzala certifikát České marketingové společnosti (ČMS) potvrzující jejich odbornost na úrovni evropských norem. Minulý týden přitom šlo i o malou oslavu. „Je tomu pět let, kdy byl program certifikací odstartován,“ potvrdil předseda ČMS a generální ředitel TNS Factum Jan Herzmann.
Marketingová společnost dosud udělila pětatřicet diplomů potvrzujících špičkové výkony v branži. Certifikáty vyššího stupně se teprve připravují, přičemž Herzmann sebekriticky přiznává, že ČMS se zatím nepodařilo získat dostatek zahraničních odborníků, kteří by úroveň druhého stupně garantovali. Na snímku jsou čerstvě certifikovaní marketéři: Jiří Adamík z nakladatelství Grada Publishing, Karla Kostýlková z poradenské firmy QUEST Praha, Luděk Lokaj, šéf ostravské reklamní agentury Pulary, a František Němec z obchodně-podnikatelské fakulty Slezské univerzity.