I v září pokračuje kampaň společnosti dm drogerie markt nazvaná „Vědomá volba“ zaměřená na téma trvalé udržitelnosti. Jejím cílem je ukázat zákazníkům, že dm nabízí široký výběr produktů pro všechny, kteří hledají šetrnější alternativy běžně kupovaných produktů. Ať už jde o kosmetiku, produkty pro běžný úklid domácnosti nebo o potraviny. A právě poslední jmenované části sortimentu je věnována zářijová část kampaně. Září je totiž každoročně vyhlašováno měsícem biopotravin.
Zákazníci se o složení a původ potravin zajímají čím dál tím více. dm vychází tomuto trendu vstříc
a sortiment biopotravin neustále rozšiřuje. V současné chvíli nabízí prodejny a online shop dm na 39 značek a 1200 produktů potravin, které nesou označení bio. Nejsilněji je v nabídce biopotravin zastoupena privátní značka dmBio, která v současné chvíli nabízí více než 700 produktů vysoké kvality za příznivou cenu, a tvoří tak více než polovinu nabídky biopotravin v dm.
Na své si v široké nabídce přijdou nejen zákazníci, kteří vyhledávají veganské produkty, výživu pro sportovce, raw potraviny, superpotraviny nebo třeba bezlepkové produkty. Poslední jmenovanou skupinu rozšířila dm v nedávné době o řadu bezlepkových produktů právě pod privátní značkou dmBio.
Sortimentní nabídka biopotravin v dm neustále roste
Rychlejší orientace díky zeleným cenovkám
„V minulosti jsme u našich zákazníků opakovaně zaznamenali, že mají potíže orientovat se v množství jednotlivých certifikátů, jimiž jsou výrobky označené. To pro nás bylo počátkem roku 2018 signálem pro optimalizaci komunikace v prodejnách a změnu označení na cenovkách,“ uvádí Martina Horká, jednatelka dm drogerie markt.
„Vytvořili jsme proto koncept zelených cenovek, jež označují v prodejnách dm všechny produkty, které jsou šetrné k životnímu prostředí a přispívají k trvalé udržitelnosti. Ať už jde o biopotraviny, certifikovanou přírodní kosmetiku nebo přípravky pro šetrný úklid domácnosti. Na cenovkách zároveň zákazníci najdou, zda je konkrétní produkt vegan, anebo třeba bezlepkový. S tím, jak se v prodejnách dm rozšiřuje sortiment produktů, které přispívají k trvalé udržitelnosti, roste samozřejmě i počet zelených regálových cenovek,“ vysvětluje Martina Horká, jednatelka společnosti dm.
Vyzkoušet opravdovou chuť
U příležitosti měsíce biopotravin, který se dm snaží kreativním způsobem zákazníkům připomenout, přichystali zástupci společnosti pro své zákazníky exkluzivní aktivitu. Ve spolupráci s foodblogerkou Marií Donajovou (instagram.com/maruskaveg/) byly připraveny čtyři recepty, díky kterým si zákazníci mohou vyzkoušet vaření z biopotravin. Produkty značky dmBio potřebné pro přípravu pokrmu dle receptu jsou nabalené do bavlněných tašek Vědomá volba i s příslušnými recepty. Stačí si tedy jen vybrat pokrm, na který bude mít zákazník chuť, a všechny potřebné ingredience si odnést domů rovnou zabalené v tašce, navíc za zvýhodněnou cenu. Počet výhodných balíčků je kusově omezený.
„Věříme, že tato aktivita osloví jak zákazníky, kteří biopotraviny běžně nakupují, tak i ty, kteří dosud váhali. Doufáme, že z receptů budou nadšení stejně, jako jsme byli při jejich zkoušení my v dm,“ uzavírá aktivitu Martina Horká.