Menu Zavřít

Kampaň k záchraně Slavie získala mezinárodní ocenění

13. 12. 2011
Autor: profit

Květnová záchrana SK Slavie Praha – fotbal a.s. investiční skupinou NATLAND Group byla oceněna v oborové soutěži European Excellence Awards, kde soupeří nejlepší evropské kampaně v oblasti public relations.

Foto: PR Konektor

Kampaň, kterou pro NATLAND Group realizovala agentura PR.Konektor, zvítězila v kategorii Krizová komunikace. „Porota ocenila intenzivní práci s fanoušky, která vedla ke zklidnění situace v klubu a zabránila odlivu partnerů,“ řekl ke kampani Rostislav Starý, tiskový mluvčí NATLAND Group.

MM25_AI

Skupina NATLAND Group se angažovala v záchraně Slavie letos na jaře. Klub převzala v situaci, kdy mu bezprostředně hrozil zánik nebo sestup do nižší soutěže. Vstup NATLAND Group do klubu vedl ke stabilizaci situace, vyřešení sporů s bývalými vlastníky a zároveň byla zahájena restrukturalizace klubu spolu s přijetím opatření pro jeho další rozvoj.

European Excellence Awards je prestižní evropskou soutěží komunikačních projektů.  Celkem vyhlašuje vítěze v 59 kategoriích a letos mezinárodní porota pracovala s více než 1300 přihláškami. Soutěž pořádá časopis Communication Director Magazine. Výsledky letošního 5. ročníku byly slavnostně vyhlášeny 8. prosince v Amsterodamu.

  • Našli jste v článku chybu?