Menu Zavřít

Kampaň vrásčitých politiků

9. 2. 2012
Autor: profit

Na obyvatele a návštěvníky Prahy vykukují v těchto dnech z reklam přestárlí lídři české politické scény. Hlavními aktéry jsou premiér Petr Nečas, předseda ČSSD Bohuslav Sobotka a ministr financí Miroslav Kalousek upravení tak, jak asi budou vypadat za 20 let. Fešáci!

Foto: ČTK

Pikantní je nejen to, jak vypadají, ale především to, že se v textu omlouvají občanům této země. Kampaň vyrobilo hnutí Duha, které tvrdí, že je nyní dobrá příležitost dělat ekologickou politiku, a přesto se tak neděje.

MM25_AI

Řekla bych, že příležitostí dělat dobré věci by bylo více, jen k tomu nemáme ty správné prostředníky. Dívat se na současné tváře našich politiků mi nedělá dobře. A teď je někdo ještě rozmístí po Praze, ubere jim vlasy, přidá vrásky a vážný výraz. Pěkně děkuju. Raději bych potkávala reklamu na dietní program s nejtlustšími lidmi planety.

Představa, že tu tito politici budou strašit dalších 20 let, mi přivádí těžkou úzkost. To snad ne, říkám si a zároveň se ptám, za co se vlastně omlouvají? (Nebo spíš: Jak je možné, že se taková omluva politika vejde na jeden střední plakát!) Že nesnížili závislost na dovozu ropy, že nesrazili lidem účty za energie, že nenastartovali silnou a chytrou ekonomiku? Ano. Neudělali to, a ani neudělají. Otázkou pak zůstává, k čemu by nám jejich omluva byla. Rohlíky díky tomu nikdo nezlevní. Nebylo by lepší jim těch 20 let v politice prostě nedopřát? Vlastně jim nedopřát ani příští týden?

  • Našli jste v článku chybu?