Menu Zavřít

Kde se mluví reklamštinou

23. 7. 2007
Autor: Euro.cz

GLOSYVláda si chce posvítit na některé kontroverzní praktiky z oblasti reklamy. Je evidentní, že za uplynulých sedmnáct let skutečně reklama přitvrdila. Platí to především v těch oborech, kde je největší konkurence. Je to přirozený vývoj, jako vývoj každého oboru podnikání.

GLOSA

Vláda si chce posvítit na některé kontroverzní praktiky z oblasti reklamy. Je evidentní, že za uplynulých sedmnáct let skutečně reklama přitvrdila.

Platí to především v těch oborech, kde je největší konkurence. Je to přirozený vývoj, jako vývoj každého oboru podnikání. Co ohromilo před lety, je letos propadák. Reklama navíc nepracuje s jouly či počtem kusů, ale s něčím zcela nepostižitelným v každém z nás, abychom šli a koupili. Bude vždy proto do velké míry iluzí, tajemnými čárami s lidskými emocemi a tužbami. Regulovat ji skutečně důsledně by znamenalo reinkarnovat pana Vajíčka i s jeho temnou dobou.

  • Našli jste v článku chybu?