Menu Zavřít

Kde své životní partnery hledají úspěšní a bohatí?

26. 11. 2018
Autor: Seznamovací a rozvojová agentura Náhoda

Z dostupných statistik víme, že nejčastěji své partnery nacházíme v zaměstnání, v baru nebo mezi přáteli našich přátel. Platí to i v případě, že jste někým veřejně známým, někým, kdo zastává vysoký pracovní post, bohatým a úspěšným a hledáte spokojený partnerský život? I když jste zvyklí v životě sem tam riskovat, svou pověst, postavení ani peněženku dát všanc nehodláte.

Smíříte se s život osamělého jedince nebo se svěříte do rukou odborníků, protože mezi odborníky se cítíte jako ryba ve vodě, a začnete spolupracovat s nějakou z mnoha seznamek na našem trhu? Obrátíte se s důvěrou na tyhle „obchodníkům s láskou“ a odhalíte před nimi své já? Je to bezpečnější, než oslovit někoho v restauraci? Jak získáte jistotu, že seznamovací agentura, na kterou se obracíte, je ta pravá?

Jaké jsou představy a požadavky veřejně známých a ve svých oborech úspěšných osobností, které hledají své životní partnery právě touto cestou, jsme se zeptali Jany Kupkové, konzultantky seznamovací a rozvojové agentury Náhoda dlouhodobě působících na území ČR.

Pro tuhle skupinu lidí je zcela bez výjimky na prvním místě diskrétnost. Žádný z nich si nepřeje zveřejňovat svůj profil v klasické databázi, která je ve většině seznamek stěžejním produktem vedoucím k nalezení nového partnera. Než jsem se začala věnovat mezilidským vztahům a seznamování, pracovala jsem jako osobní bankéř v jednom z našich bankovních domů. Stejně jako nyní, i tam jsem se setkávala s lidmi, kteří ode mě očekávali absolutní diskrétnost, a ta se pro mě stala naprostou samozřejmostí. Dnes je pro mě a mé klienty velkou devizou. Když poprvé potkáme na konzultaci, stačí jen několik minut a oba víme. Já vím přesně, co ode mě očekává a on/ona ví, že jsou v těch nejlepších rukách.

Ale dnes se přece seznamovací agentury nenavštěvují, vše se odehrávám přes internet.

U nás v žádném případě. Internetová databáze je jen jednou z cest, která je určitě skvělá pro mnoho lidí toužících po nových vztazích, ale známí, úspěšní lidé do této skupiny prostě nepatří. Osobní vazby jsou pro ně důležité. Často si se svou konzultantkou chtějí jen popovídat, vyhovuje jim, že jde o nezaujatého člověka, svěřují se se svým tajemstvím, trápením a pocity a to rozhodně nelze praktikovat prostřednictvím internetu. Jediná varianta, jak s takovým člověkem spolupracovat je tváří v tvář. A je to také obvykle jediná možnost, kterou tato skupina připouští. Proto vedeme jejich profily zcela mimo standardní klientskou databázi. Pouze v papírové podobě uložené pod zámkem v zabezpečené skříni, pěkně postaru. Na stránkách není o jejich spolupráci s naší agenturou ani zmínka.

A jakou formou se u vás tedy tito lidé seznamují?

Můžeme jim klidně říkat bohatí. Oni totiž vesměs všichni jsou a jsou na to také náležitě hrdí. Řídí velké a úspěšné firmy, podnikají a úspěšně vedou své vlastní podniky… A forem k seznámení je pro ně u nás mnoho. Na začátku jsme se snažili připravit pro bohaté tzv. „balíčky na míru“, protože jsme se domnívali, že přesně víme, co potřebují. Ale jsou to individualisté a už z podstaty svého profesního postavení nejsou zvyklí, že jim někdo říká, co je pro ně nejlepší. Protože oni to dobře vědí. Během let se nám tedy podařilo dát na základě jejich požadavků a připomínek dohromady cca 10 nejrůznějších cest k novému partnerovi, které se neustále vyvíjejí, mění a upravují – 10 ingrediencí, ze kterých si pak u nás bohatí míchají svůj vlastní seznamovací koktejl, podle vlastní chuti. Volí produkty a služby tak, jak jim dokonale vyhovují. Někdo upřednostňuje individuální vyhledávání partnera ať už z naší databáze či mimo ni, jiný volí formu inzerátů prostřednictvím sociálních sítí a médií, další se přiklání k tomu, že se v databázi porozhlédne sám. S tím velmi úzce souvisí i další služby, jako pravidelné osobní konzultace, případně osobní koučink, který klientům velmi prospívá ujasnit si, koho vlastně ve skutečnosti hledají a proč.

 Namíchejte si svůj vlastní seznamovací koktejl

Nerozumím úplně přesně, co je náplní služeb, které klientovi nabízíte.

Během konzultací, o kterých jsem hovořila, si klient a já vlastně také, ujasníme, jakého partnera budeme hledat. Jaké má požadavky, na jejichž základě se pak rozhodujeme dál. Nechá-li první kolo na mě – tedy nechá-li si partnery individuálně vyhledat, snažím se v naší databázi na internetu, nebo v databázi „ve skříni“ či zcela mimo ně, na doporučení dalších konzultantů vytipovat mému klientovi odpovídající protějšky podle mých dlouholetých zkušeností, schopností a citu. Ty mu představím, a pokud se v některém z nich protneme, oslovím jej, prověřím a nabídnu schůzku s mým klientem. Další variantou jsou inzeráty, které spolu sestavíme a zveřejníme na sociálních sítích. Beze jmen a dalších indicií, které by mohly vést k odhalení klienta. Záběr je o moc širší a kontaktů víc. S těmi, co mého klienta zaujaly, se osobně setkávám a pro zajištění bezpečnosti prověřuji jejich důvěryhodnost. I když to na první pohled nejspíš nevypadá, jsou tito navenek silní lidé uvnitř velmi, velmi křehcí a zranitelní. Věřím, že mi prominou, že tohle prozrazuji, protože jde o jeden z jejich charakteristických rysů, který od nich nikdo neočekává. Překvapení bývají i oslovení potenciální partneři, kteří jsou ze začátku k setkání s nimi skeptičtí. Jsem si jistá, že na ulici v baru, v kině nebo restauraci, by se lidé, které nakonec „dáme dohromady“ nikdy neoslovili. První dojem může být často zavádějící a jsem přesvědčená, že počáteční pochybnosti umíme díky dlouholetým zkušenostem a vnitřním pocitům rozptýlit, což se v běžném životě neděje.

A kolik si mají bohatí za vaše intenzivní a nadstandardní seznamovací služby připravit?

Naše agentura nepatří k nejlevnějším. Za praxi, zkušenosti, profesionální a odborný přístup se u nás platí, ale s tím většinou bohatí problém nemají. Jsou zvyklí platit, ale za své peníze vyžadují 100% servis. Na nás je, abychom jim ho dali a vzhledem k jejich zájmu, doporučením a pozitivním recenzím víme, že se nám to daří.

MM25_AI

Obzvláště v českých luzích a hájích se všeobecná spokojenost příliš nenosí. Když jste bohatí, proč byste k tomu měli být ještě šťastní v partnerském životě? A proč ne? Už jednou jste okolí, ale hlavně sami sobě ukázali, že se umíte postavit na vlastní nohy a když to jde v práci, půjde to zcela jistě i po ní, možností máte, jak se zdá, opravdu hodně.

  Seznamovací a rozvojová agentura Náhoda

  • Našli jste v článku chybu?