GLOSYAž směšně působí úporná snaha T-Mobilu a Eurotelu prohlásit se za jedničku na trhu. Jeden je největší co do počtu klientů, druhý zase podle zisku. Jde přitom o žabomyší válku - její výsledek pasuje tak akorát do marketingových kampaní, kam se náramně hodí slogan typu "volejte s jedničkou".
**GLOSY
Až směšně působí úporná snaha T-Mobilu a Eurotelu prohlásit se za jedničku na trhu. Jeden je největší co do počtu klientů, druhý zase podle zisku. Jde přitom o žabomyší válku - její výsledek pasuje tak akorát do marketingových kampaní, kam se náramně hodí slogan typu „volejte s jedničkou“.
Možná by se tady mohlo uplatnit pořekadlo, když se dva perou, třetí se směje. Jenže není jasné, kdo je v tomto případě ten třetí - Oskar, nebo zákazníci? Oskar zatím ze souboje příliš neprofituje, asi se připravuje na reklamní masáž s přechodem na jméno Vodafone. A zákazníci? Ti sice občas těží z různých promo akcí, ale určitě by i bez nich mohli mít mnohem nižší účty.
V závěrečném účtování totiž soupeření všech tří operátorů stejně zaplatí jenom zákazník, a to ze své kapsy.