Mnohé zboží je méně prodejné hlavně proto, že není dostatečně podepřeno reklamou a že je prodavači nenabízejí vhodným způsobem. Vzpomeňme si jen například na kávu, víno, mýdlo a různé jiné drobnosti celkem neznámých značek, které při nedostatečné reklamě se prodávají jen podle toho, jak obratný je jejich prodavač.
INSPIRACE z první republiky
Mnohé zboží je méně prodejné hlavně proto, že není dostatečně podepřeno reklamou a že je prodavači nenabízejí vhodným způsobem. Vzpomeňme si jen například na kávu, víno, mýdlo a různé jiné drobnosti celkem neznámých značek, které při nedostatečné reklamě se prodávají jen podle toho, jak obratný je jejich prodavač. Úspěšný prodavač neopomene při nabídce tohoto zboží zdůrazniti výbornou chuť a vůni kávy, výběr jemných přírodních vín, obsah tuku a kosmetických přísad mýdel, osobitou vůni voňavek, kosmetické přednosti krémů, oživující sílu prostředků na pěstění vlasů, občerstvení a desinfikování dutiny ústní zubními přípravky apod. Neboť zdůrazněním dobrých vlastností nabývá zboží pro zákazníka ceny, která ho přiměje k nákupu. Zákazníci jsou vůči málo známému zboží nedůvěřiví. Seznámí-li se však s ním zásluhou prodavače, stanou se přístupnější nabídce a spíše zboží koupí.
Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín