Menu Zavřít

Kiwi.com

10. 6. 2019
Autor: Euro.cz

Eliška Dočkalová • ředitelka zákaznické zkušenosti Česká společnost zabývající se vyhledáváním a prodejem letenek Kiwi.com jmenovala Elišku Dočkalovou do pozice ředitelky zákaznické zkušenosti. Ve své nové roli bude zodpovídat za oblast zkušeností zákazníků, a to v rámci globálního obchodu, v němž bude klást velký důraz právě na prozákaznickou orientaci a na její další zlepšování.

Dočkalová nastoupila do Kiwi.com na konci roku 2015, kdy byla součástí týmu zodpovědného za vylepšení služeb zákazníkům. Eliška Dočkalová dříve pracovala například v Řinek Travel Arrangements, Voyage de Luxe a NetJets. Od svého ná' stupu do Kiwi.com zastávala Eliška důležitou roli při budování úspěšného zákaznického servisu, stála také při nastavování procesů při zavádění Kiwi.com Guarantee - záruky, jež chrání zákazníky před zrušením či zpožděním letů a změnami v letových řádech. V roce 2018 vedla Dočkalová Customer Service Innovation team. •

  • Našli jste v článku chybu?