GLOSY Nemalý cíl si stanovilo nové sdružení s názvem Korektní podnikání. Chce oddělit slušné podnikatele od těch druhých. U zrodu této aktivity stojí firem jako do mariáše, ale zaháčkované jsou v ní svazy a aliance, které mají stovky členských společností.
**GLOSY
Nemalý cíl si stanovilo nové sdružení s názvem Korektní podnikání. Chce oddělit slušné podnikatele od těch druhých. U zrodu této aktivity stojí firem jako do mariáše, ale zaháčkované jsou v ní svazy a aliance, které mají stovky členských společností. Každý z těchto svazů přirozeně předpokládá, že jeho členové jsou firmy skrznaskrz korektní, se seriózním přístupem jak k dodavatelů, tak ke spotřebitelům. Pokud své členy přesvědčí, že bude dobré prezentovat se logem nového sdružení, členská základna Korektního podnikání by měla výrazně posílit. Jako seriózní firmy, kterým je vlastní korektní jednání s kýmkoli, se potom pod touto „střechou“ sejdou například maloobchodní řetězce a jejich zemědělsko-potravinářští dodavatelé. Mohou si tam popovídat o tom, zda jsou jejich dodavatelsko-odběratelské vztahy skutečně vždy to pravé ořechové.