Každý by rád někdy nahlédl do myslí ostatních, například při jednání s kolegy, šéfy, zákazníky či obchodními partnery, při vyjednáváních, přijímacích pohovorech, prezentacích, obchodních obědech a v mnoha dalších situacích.
Foto: Grada
Tato příručka bývalého experta FBI napomůže čtenáři jak prokouknout své protějšky přes jejich neverbální komunikaci. Na víc jak dvě stě stranách nabízí více než čtyřicet modelových ilustrací. Týdeník Profit pro vás připravil soutěž. Vyhrát můžete jeden ze tří výtisků Jak prokouknout kolegy i obchodní partnery.
Ve kterém roce se narodil autor knihy a bývalý agent FBI Joe Navarro?
Správná odpověd byla „1953“. Děkujeme za zájem zasoutěžit si o tuto knihu. Všechny tři výtisky proto v nejbližších dnech rozešleme výhercům, kterými jsou:
J. Plechatý, Praha
V. Cábová, Vidče
J.Jonáš, Praha
Výhercům gratulujeme a těm, na které se štěstí neusmálo přejeme trochu toho štěstíčka v příští soutěži.