Roman Bajčan Publikace Techniky public relations má ve svém podnázvu Jak pracovat s médii. Autor v ní věnuje hlavní pozornost nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, technikám měření efektivnosti komunikačních aktivit i principům krizové komunikace.
Techniky public relations
Roman Bajčan Publikace Techniky public relations má ve svém podnázvu Jak pracovat s médii. Autor v ní věnuje hlavní pozornost nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, technikám měření efektivnosti komunikačních aktivit i principům krizové komunikace. Kniha představuje jeden z mála dostupných ucelených textů na téma public relations, jejichž autorem je praktik v oboru. Roman Bajčan neporovnává definice, necituje autority, neuvádí prameny a doporučenou literaturu. Staví na vlastní zkušenosti se sdělovacími prostředky a na poznatcích prověřených realizací vlastních komunikačních projektů. V tom také spočívá síla i přesvědčivost jeho knihy. V předmluvě k tomuto čtivému, neotřelému a místy možná i lehce provokativnímu „návodu k použití médií“ Irena Válová mimo jiné píše: „Z vlastní zkušenosti vím, že žádná agentura a žádný PR profesionál nikdy doopravdy neprozradí, jaké techniky a strategie používá k úspěšnému dosažení cíle. Roman Bajčan to ale ve své knize udělal. S tvrdostí a otevřeností, kterou někteří označí za cynizmus, jiní za konstatování reality. Kniha obsahuje sdělení o tom, jak techniky komunikace fungují. “
Management Press, brožované, 148 stran