Kdo by ho neznal. Vykrmený zrzavý kocour vystupující v reklamě na banku Moneta většinou jen někde líně sedí a glosuje dění okolo sebe. Dosud se pohyboval hlavně ve společnosti zvěrolékaře v podání Jiřího Bartošky a diváky upozorňoval na produktové novinky i změnu názvu banky.
Jenže tenhle gaučový lenoch podle informací týdeníku Euro značně přitvrdí.
V novém televizním spotu prý bude kopulovat s plyšovými kočkami. Tohle dílo britských reklamních kreativců má být natolik ostré, že jej bude možné odvysílat až po desáté večer.
Kontroverzní kampaň má lidem dostat do hlavy nový typ účtu, který banka uvádí na trh. Obsluhovat se bude přes mobilní telefon, a kampaň je tudíž zacílena na mladší klientelu. Hlavním lákadlem (samozřejmě kromě chlípného kocoura) bude až tříprocentní zhodnocení peněz na účtu. Jestli z toho bude další nezapomenutelná reklama ve stylu „ten vrchní je nějakej divnej“ a falešných sobů, nebo jen velký marketingový trapas, to se ukáže v nejbližších týdnech.