Manažérská llimuzína měla premiéru v Brně
Manažerská limuzína Audi A6 Avant se poprvé představila na letním autosalonu v Brně. Oproti předchozí verzi má tento kombík novou masku chladiče s takzvanou zdvojenou mřížkou pod nárazník ve stylu nového Audi A4. Předělány byly také světlomety, které jsou kryté čirým sklem a u některých modelů standardně vybavené xenonovými výbojkami. Pokud jde o výrazně kulaté tvary karoserie, zůstávají víceméně nezměněny. Výrobce uvádí, že hlučnost je snížena o těžko uvěřitelných 40 procent. Nejlevnější A6 Avant se prodává za 1 776 000 korun. Redakce EURO vyzkoušela vůz vybavený novým benzinovým šestiválcem s třílitrovým objemem. Tento hliníkový agregát zaručuje maximální výkon - úctyhodných 162 kilowattů. Stroj ovšem nepatří právě k nejúspornějším - při prosincovém testu jezdil za průměrných patnáct litrů. Kdo ale při nákupu benzinového třílitru hledí na spotřebu? Jízda s novým Audi je totiž komfortním zážitkem, který umocňuje řada vyspělých technologií. Největší novinkou bylo pro nás řazení tiptronic s ovládáním na volantu. Pro změnu rychlosti stačilo mačkat palci tlačítka na ramenech volantu a automobil plynule měnil jízdní režim. Třílitrová A6 quattro zrychlovala z nuly na stovku za 8,7 sekundy a dokázala vyvinout maximálně 237 kilometrů v hodině. Příjemný je luxusní interiér z kvalitníxh materiálů. Zákazník si může na přání objednat například dřevěnou dekoraci nebo kožené sedačky. Kožený volant je u inovované A6 standardem, stejně jako automatická klimatizace se senzorem kvality vzduchu. V sérii je také osm airbagů nebo elektronický stabilizační program ESP.
Audi A6 3.0 Quattro
Motor benzinový šestiválec
Objem válců 3 litry
Řazení tiptronic, 5 stupňů
Cena v základní výbavě 1 776 000 Kč
Cena testované verze 2 069 992 Kč
Prodalo se (nových A6 Avant) 65 kusů